Keskkonnahariduse kvaliteedi tagamine
Eesti Keskkonnahariduse Ühingu tegevuse üheks olulisemaks eesmärgiks on keskkonnahariduse ja -teadlikkuse edendamine ühiskonnas ning keskkonnahariduse kvaliteedi tagamine. Ühing on üks partneritest keskkonnahariduse kvaliteedisüsteemi loomisel ja arendamisel koostöös Kliimaaministeeriumi ja teiste osalistega.
Keskkonnahariduse kvaliteedisüsteemi loomine on osa Eesti keskkonnahariduse ja –teadlikkuse tegevuskavast 2019-2022 ja 2023-2025.
Esimene tegevus keskkonnahariduse kvaliteedi tagamisel on õppeprogrammide kirjelduste hindamine. Selleks on koos ekspertidega koostatud hindamisjuhend ja koolitatud hindajad-nõustajad. Hindamisega alustati 2020. a. kevadel ja see jätkub pidevalt. Loodud on keskkonnahariduslike õppeprogrammide juhendajate pädevusmudel ning sellel põhinev enesehindamise töövahendi prototüüp. Peatselt valmib juhendajate pädevusi toetav õppevara ja loodetavasti ka veebipõhine interaktiivne juhendajate enesearengu töövahend.
Kolmandana tuleb tegeleda keskkonnahariduskeskuste kvaliteediga, arendamisel on hindamiskriteeriumid ja keskuste sisehindamise töövahend..
Täpsemalt saab lugeda veebilehtedelt jaotuses Kvaliteet.
Eesti Keskkonnahariduse Ühingu tegevuse üheks olulisemaks eesmärgiks on keskkonnahariduse ja -teadlikkuse edendamine ühiskonnas ning keskkonnahariduse kvaliteedi tagamine. Ühing on üks partneritest keskkonnahariduse kvaliteedisüsteemi loomisel ja arendamisel koostöös Kliimaaministeeriumi ja teiste osalistega.
Keskkonnahariduse kvaliteedisüsteemi loomine on osa Eesti keskkonnahariduse ja –teadlikkuse tegevuskavast 2019-2022 ja 2023-2025.
Esimene tegevus keskkonnahariduse kvaliteedi tagamisel on õppeprogrammide kirjelduste hindamine. Selleks on koos ekspertidega koostatud hindamisjuhend ja koolitatud hindajad-nõustajad. Hindamisega alustati 2020. a. kevadel ja see jätkub pidevalt. Loodud on keskkonnahariduslike õppeprogrammide juhendajate pädevusmudel ning sellel põhinev enesehindamise töövahendi prototüüp. Peatselt valmib juhendajate pädevusi toetav õppevara ja loodetavasti ka veebipõhine interaktiivne juhendajate enesearengu töövahend.
Kolmandana tuleb tegeleda keskkonnahariduskeskuste kvaliteediga, arendamisel on hindamiskriteeriumid ja keskuste sisehindamise töövahend..
Täpsemalt saab lugeda veebilehtedelt jaotuses Kvaliteet.