Keskkonnahariduse kvaliteedi tagamine
Eesti Keskkonnahariduse Ühingu tegevuse üheks olulisemaks eesmärgiks on keskkonnahariduse ja -teadlikkuse edendamine ühiskonnas ning keskkonnahariduse kvaliteedi tagamine. Ühing on üks partneritest keskkonnahariduse kvaliteedisüsteemi loomisel ja arendamisel koostöös Keskkonnaministeeriumi ja teiste osalistega.
Keskkonnahariduse kvaliteedisüsteemi loomine on osa Eesti keskkonnahariduse ja –teadlikkuse tegevuskavast 2019-2022.
Esimene tegevus keskkonnahariduse kvaliteedi tagamisel on õppeprogrammide kirjelduste hindamine. Selleks on koos ekspertidega koostatud hindamisjuhend ja koolitatud hindajad-nõustajad. Hindamisega alustati 2020. a. kevadel ja see jätkub pidevalt. Järgmisena on kavas luua keskkonnahariduslike õppeprogrammide juhendajate pädevusmudel ning sellel põhinev enesehindamise töövahend.
Kolmandana tuleb tegeleda keskkonnahariduskeskuste kvaliteedi edasiarendamisega.
Täpsemalt saab lugeda veebilehtedelt jaotuses Kvaliteet.
Eesti Keskkonnahariduse Ühingu tegevuse üheks olulisemaks eesmärgiks on keskkonnahariduse ja -teadlikkuse edendamine ühiskonnas ning keskkonnahariduse kvaliteedi tagamine. Ühing on üks partneritest keskkonnahariduse kvaliteedisüsteemi loomisel ja arendamisel koostöös Keskkonnaministeeriumi ja teiste osalistega.
Keskkonnahariduse kvaliteedisüsteemi loomine on osa Eesti keskkonnahariduse ja –teadlikkuse tegevuskavast 2019-2022.
Esimene tegevus keskkonnahariduse kvaliteedi tagamisel on õppeprogrammide kirjelduste hindamine. Selleks on koos ekspertidega koostatud hindamisjuhend ja koolitatud hindajad-nõustajad. Hindamisega alustati 2020. a. kevadel ja see jätkub pidevalt. Järgmisena on kavas luua keskkonnahariduslike õppeprogrammide juhendajate pädevusmudel ning sellel põhinev enesehindamise töövahend.
Kolmandana tuleb tegeleda keskkonnahariduskeskuste kvaliteedi edasiarendamisega.
Täpsemalt saab lugeda veebilehtedelt jaotuses Kvaliteet.